10 Mart 2015 Salı

Ben Kimim?


   Herkese koskocaman bir merhaba!

   Öncelikle şunu belirtmeliyim ki inanılmaz heyecanlıyım. Böyle bir bloga uzun zamandır adım atmak istiyordum fakat bir türlü şartlar elvermemişti :( Neyse ki sonunda kavuştuk. Geç olsun, güç olmasın değil mi ama :)

   Bu blogta bol bol güzellik konuşacağız. Sizinle deneyimlerimi, makyaj uygulamalarımı, ürün incelemelerimi, saç modellerimi, evde yapabileceğiniz kolay formülleri,sizin merak ettiklerinizi kısacası güzellikle ilgili her türlü şeyi paylaşacağız:)  Bunların yanında zaman elverdiği sürece yaşamdan ve mutfaktan kesitler de göstermeye de çalışacağım. Blogdaki yazılarımı hem Türkçe hem İngilizce yazmaya gayret edeceğim.Umarım sizlere keyifle okuyacağınız bir blog sunarım.


   Beni tanımaya geçmeden önce ismim Ülken, soyadım Büber. "Buberitta" ismi de oradan geliyor zaten:)
 
   Hadi beni kısaca tanıyalım!




   İlerleyen zamanlarda zaten birbirimizi daha da yakından tanıyıp burada kocaman bir aile olacağız:)

Sevgi dolu öpücükler :))

☺☺☺


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder